وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ . آل عمران/139 هرگز دچار سستی و غمگين نشوید؛ چرا که شما اگر مومن باشید، برترید!
آبادی بتخانه زویرانی ماست/ جمعیت کفر از پریشانی ماست/ اسلام به ذات خود ندارد عیبی/ هر عیب که هست از مسلمانی ماست/ این وبلاگ را قبلا با برادر خوبم محمد باقر اسدی به صورت مشترک می نوشتیم. او پس از مدتی به سایت جامع آموزش مکالمه عربی کوچ کرد و این خانه را با همه محتویاتش به ما سپرد. مطالب پیش از سال88 مربوط به ایشان است. علی اسدی